sobota, 13. september 2008

SBM - slovenski blatni maraton!

SAM bi zlahka preimenovali! Vsaj letos ...
Kljub temu - smo zmogli.
V resnici 50 km teka mine tik tak. SAM je maraton, kjer si veliko Sam. In to mi je bilo všeč.
Na začetku, do Tržiča, malce klepeta kar dobro dene.
A potem gre na strmo strmi poti do Kofc že čisto zares. In vse do cilja na Jezerskem.

Težave na poti:
- na Šiji ni bilo moje majice v vrečki in smo jo iskali,
- imela sem takooo zmrznjene roke, da se nisem mogla sama preoblečt,
- nad planino Dolga njiva sem se v gosti megli zgubila (Miha že nad Šijo, jo je mahnil kar proti Kladivu),
- komaj sem si zavezala vezalko, to je noro, ko ima človek čist trde prste,
- zasukala sem se na vrtoglavi blatni drsalnici,
- in še enkrat ...

Raje je poskrbel za foto dokumentacijo.
Pred startom - moja večna dilema - kaj oblečt?

8:00 - start iz Preddvora ...

Že v Tržiču - mokra do kože ...

Ata Jaka - najstarejši udeleženec na 35 km dolgem maratonu. 15 km pred ciljem ...

Miha pa najmlajši maratonec!

Na planini Dolga njiva

In na cilju na Jezerskem - veliko presenečenje!!!

Ne vem, je še katera maratonka poleg poljuba dobila vrtnico?

Prve tri ...

In Mihi - zmagovalec v kategoriji od 18 do 30 let.

Torej - drugo leto bo šlo zares, kajne :)

5 komentarjev:

ema pravi ...

BRAVO RUTH !!!
bravo Miha !!!
bravo ata Jaka !
raje - zeloo romantično...

Anonimni pravi ...

Draga Ruth, čestitam.

upam samo, da poslušaš pri vsem tem tudi svoje telo, ne samo glave ...

lp,
Lidija

Anonimni pravi ...

Čestitke!Si premagala vreme in samo sebe ,a? Pa vseeno preberi in premisli kar ti je napisala Lidija!!!!Uspešno še naprej pa izbiraj malo krajše teke !

Anonimni pravi ...

HVALA hvala za vse dobre želje in čestitke!
Ruth in Mihi :)

Anonimni pravi ...

Čestitke! Se mi zdi, da smo še mi ponosni na vas! :)