sreda, 22. julij 2009

Ultra-trail du Mont Blanc

Kot ste verjetno prebrali v Gorenjskem glasu - konec avgusta je pred mano športni dogodek.
Januarja sem se - zadnji hip - prijavila na 98 km dolg ultramaraton. Tekla bom okrog Mont Blanca!
Zato treniram, pridno. O tem nič ne pripovedujem, a iz dneva v dan krožim po hribih - gori, doli, naokoli ...
Nabralo se je že kar nekaj tur, dolgih od 10 do 12 ur.
In UŽIVAM!!! Vedno imam s sabo aparat, nastalo je na stotine fotk, prekrasnih! A saj tudi vi hodite v hribe, zato ne vem, če jih ima sploh smisel nalagat na blog. Morda me enkrat zagrabi :)

Danes je bilo lepo! Trening je trajal 9 ur in 49 minut. Razmere čisto poletne, hribovske - sonce, vročina, močan veter, megla, mraz, pa spet pripekajoče sonce ...

Začela sem v Bohinju, se povzpela po Komarči, pritekla do Koče pri Sedmerih, nadaljevala na Tičarico, Veliko Zelnarico in obrnila na meglenem Kanjavcu. Nato je sledil najlepši del poti po dolini Triglavskih jezer. Tam sem bila, ne boste verjeli, nazadnje, pred 30 leti!!!

Naložila sem slikce.

Tu pa sta moja današnja najljubša filmčka ...

1 komentar:

Unknown pravi ...

Ne vem , ne vem kaj je močnejše občudovanje vaši vzdržljivosti ali slaba vest,ker sem si letos za trdno obljubila da bom vsak dan z psičko naredila en Jošt,pa seveda nič od tega.
Drugo leto pa res.......
Zgleda da prevaga občudovanje.
Lep pozdrav
Beba