sreda, 30. september 2009

Prošnja

Prejle sem pozabila napisat - pošiljite mi slike vaših jesenskih kombinacij.
Vesela bom tudi zadnjih posnetkov sezonskih cvetočih zasaditev.
Še enkrat vas prosim za fotografije rožic, ki v koritih in lončkih krasijo vaše okenske police. Kmalu se bom zakopala v nov pisateljski projekt, vaša pomoč mi bo prišla še kako prav :)

Sedaj pa sledi nekaj jutranjih utrinkov z naše "preoblečene" terase ...








4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Jesenska terasa je zares čudovita, pri nas so sezonske rožice še tako lepe, da se od njih še ne morem posloviti. Slike rož sem že poslal, jesenske pa bom, ko bodo posejene.

LP, Rok

Anonimni pravi ...

ČUDOVITO RUTH KOT VEDNO !!! TUDI PRI NAS ŽE POČASI MENJAMO ROŽICE.
L.P.MAR

Anonimni pravi ...

Lepo... tako kot je lepa jesen. Tudi jaz sem našo malo teraso in vhod že preoblekla v jesen. Ja in tudi jaz se je kar ne morem nagledati. Mi kar ˇ"zaigra", ko pridem domov.
Vse lepo in mirno noč!
Martina

Ruth pravi ...

Hvala vsem, da ste se oglasili :)
Vesela bom vaših jesenskih motivov!
Pozdrav,
Ruth