sreda, 10. oktober 2007

Pozno popoldne

Popoldne sem izpolnila obljubo in posadila manjši grob na Brezjah. Dipladenije in japonske mirte so lepo cvetele vse do zadnjih hladnih noči. Takrat so jim začeli rumeneti tudi listi.

Doma sem naredila načrt zasaditve. Ko sem sadike razpostavila po grobni površini, sem ugotovila, da manjka ena mačeha!!! K sreči jo je sin hitro pripeljal. Miha, hvala!

Sajenju je sledilo razporejanje čebulnic - botaničnih narcis in tulipanov ter mrežastih perunik.

Se bom kdaj navadila delati v rokavicah? Ne verjamem ...

Na pokopališče sem prinesla še barvno skladno krizantemo. Ker je grob krasila že bela, sem oranžno odpeljala domov.

Jesenski šopek tako sestavljajo: sivolistna korokija in kalocefalus, pisanolistne oktobrovke, rumenolistne jesenske vrese ter oranžne in dvobarvne drobnocvetne mačehe.
Spomladi pa bo podoba še bolj pestra ...

Ni komentarjev: