ponedeljek, 7. januar 2008

Turobna zimska nedelja

"Kakšen pust dan", sem rekla ob prvem pogledu skozi okno.

A temu še zdaleč ni bilo tako!
Kaj vse je opazilo moje oko ob drugem, tretjem, desetem ... pogledu?
Podajte se z mano na sprehod okrog hiše, pa boste videli!
Na terasi ...

Svetleče ledene "svečke"

In kapljice ...
Kosi so si za novoletni posladek privoščili vsa jabolka, ostali so le peclji.

Dopoldanska predstava na nebu!

Na dvorišču pa v led okovani gaber ...

Komaj sem se prebila čez dvorišče, potrebovala bi drsalke.

Ribnik je skoraj v celoti zamrznjen.

Kontrola - ribe se še premikajo.

Ja, a bo zima, pomlad???

Z žledom so bila prevlečena tudi korita - kako so se svetila!

In glinena dekoracija

Rastline v koritih sem temeljito zalila.
Upam, da se bodo mačehe pobrale - od suhega mraza so kar močno poškodovane.

Pa gremo naprej. Te slike so nastale ob majhnem ribniku ...

Po poledeneli poti do hiše.

Pred davnimi leti sem ob pergolo posadila vzpenjavo vrtnico. V eni zimi je žlahtni del odmrl, ostala pa je podlaga - šipek. Košati grm nas razveseljuje vse leto.

Ko sem hotela narediti še en posnetek tega motiva, je kapljica padla na tla.
Takrat sem razumela namig Narave, da mi je za eno samo dopoldne poklonila dovolj ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Takšno je tudi naše življenje. Sestavljeno iz drobnih dogodkov, ki naredijo življenje lepo in dragoceno. Tako je tudi s slikami iz narave. Ko od blizu pogledaš, včasih več vidiš.