četrtek, 4. marec 2010

Zakaj človeku ni dano?

Moj Raje ima pa res smolo. Prejle sva govorila prek satelitskega telefona.
Zbolel je, ima hudo vročino, zaradi driske je povsem dehidriran. Stiska se v puhasti spalki, pravi, da ga trese, čaka letalo. Trenutno močno sneži, tako da ne ve, kdaj bo prišel do postelje.

Ko si je pred dvema letoma na Aljaski poškodoval nogo in mi to sporočil, sem bila čisto razburjena in ga rotila, prosila, naj si odpočije in nadaljuje Pot.

Tokrat sem povsem mirno sprejela, da mojemu ljubemu ekstremistu zvezde tam v divjini niso bile naklonjene.
Upam, da kmalu pride k sebi in čimprej začne razmišljati o novem izzivu!!!
Kakršnem koli že. Ker to, kot pravi Oven, potrebuje ...
Dobro ve, da ga bom vedno vzpodbujala in mu stala ob strani!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

ojoj ima pa res smolo....