sreda, 23. junij 2010

Invazija listnih uši!

Kamorkoli sem včeraj prišla, povsod ista ušiva zgodba.
Škodljivci imajo očitno na naših rastlinah veselico.
O pripravi naravnih insekticidov iz kopriv, vratiča, rmana ter bezgovih, paradižnikovih in rabarbarinih listov sem pisala v knjigi Cvetoče razkošje. Recepte najdete na straneh 50 in 51.
Odločila sem se, da bom naša ušiva zelišča skušala reševati z mešanico mleka in vode.
Uši sem na vrtu mame Slavke našla celo na planiki!

Sicer ima pa rožice lepe ...

3 komentarji:

saša pravi ...

za mleko in vodo za zatiranje ušk slišim prvič (jaz sicer poškropim z biokilom ali pa tudi z vodo s par kapljic detergenta za posodo in pomaga)
kaj pa kakšen domač recept za preganjanje polžov
hvala in lp Saša

RUTH pravi ...

Recept za zatiranje uši mi je zaupala Miša Pušenjak, kar pomeni, da deluje zagotovo :)
Takole gre:
Mešanica nepasteriziranega mleka in vode v razmerju 1:1, redno škropimo na 5 do 6 dni.
Polži?
Obstaja kopica receptov, jaz najbolj zaupam tistemu ročnemu. Ko polža pobereš in odneseš "na varno".

Unknown pravi ...

Pozravljena