ponedeljek, 23. avgust 2010

Rdeče-modra darila Narave

Tako kot lani smo se tudi tokrat podali v višave po zadnje borovnice.
A v čudovitem dnevu sem nabrala tudi slastne maline in jedla brusnice.


Tale slikca s polnima posodoma sodi seveda v popoldanski čas, vse skupaj pa se je začelo zjutraj ...

S sprehodom po gozdu in občudovanjem svetlečih biserov rose.

Mateja mi je takole nabrala prve borovnice - za v usta :)

Tudi maline so dooolgo romale le tja.

Ko sem se naužila vseh rožic, sem se tudi jaz lotila dela.

S sestrico sva na veliko klepetali.

Ko je bila mera polna, sem nabrala še nekaj fotk, saj je bil razgled res enkraten.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

A lahko izdate ime kraja, ali je to skrivnost?
Lep pozdrav Ana

Kako pa kaj noht na nogi?

Anonimni pravi ...

Jst se tudi priporočam za ime kraja ;-)

Lep pozdrav Peter