petek, 1. junij 2012

Cvetoči zelenjavni vrt

Preden se odpravim na vaše vrtove, s pogledom pobožam našega.
Letos imamo na vsakem koraku uporabne rastline ...

A vsepovsod v kombinaciji s cvetjem :)



Zadnja dva dneva sem se v prostih trenutkih sukala okrog zelenjavnega vrta.
 
Obsedlo me je sajenje skled - kriv pa je voluhar, ki masakrira po gredah.
 


Še veliko dela me čaka, a začetek pa je :)

Sibirske borovnice so polne in prelepe!


Posadila sem na desetine bazilik. A kdo ve - odganjajo voluharja?



Pred zelenjavnim vrtom je naša kolekcija dišečih pelargonij. Pridite jih pobožat!

No, danes me je večkrat zmočil dež, vmes pa posušilo sonce.



Še jutri - od osmih do poldneva - lahko kupite rožice po polovični ceni. 
Popestrite si tudi zelenjavni vrt!
 

Kako pa tole vreme prenašajo sezonske cvetke?


K sreči po dežju VEDNO posije sonce!

Ni komentarjev: