ponedeljek, 5. maj 2008

300. objava

5. maja, pa tako hladno jutro!
Prav vesela sem, da so letos vse naše rožce še na toplem v rastlinjaku. Tako kot svetujem vam - tudi sama ne bom hitela s prenašanjem na prosto.
Le zakaj???
Ko se zjutraj v kuhinji zazrem na teraso, mi zaigra srce.
Teh nekaj rastlinic mi je v velikoooo veselje!
Ob 5:50

7:00

Opoldne

Končno sem očistila močvirske balkonske rastline.

Ata Jaka in Nikota mraz sta ves dan veselo vrtala, žagala, zbijala ...

In dokončala montažo nove opreme za bonsaje.

Moja svetovalnica je bila danes odprta od 6:30 do 19:50. Takrat je nastala obsežna serija večernih fotk. Vse so okrašene s cvetnimi lističi rdečelistne jablane.

2 komentarja:

tamara pravi ...

Vse so čudovite:) ampak tista, s stekleno kroglo! Čarobna krogla, v kateri vidiš hiško Janka in Metke sredi gozda. Pa ena prej; Sapramiška s pomladnim šopkom! Nižje pa spokojnost ob japonskem vrtu. Kolk vas je takih, ki vam Ruth polepša dan ?!?

Unknown pravi ...

Meni pravgotovo, dan za dnem in če nisem doma, razmišljam, o čem neki sedaj piše Ruth.