nedelja, 25. maj 2008

Zadnja nedelja v mesecu ljubezni

Ste izkoristili bivši praznik - Dan mladosti?
Upam!
Bilo je prijetno vreme, ravno pravo za privajanje na poletne dni.

Dopoldne sem preživela na vrtu v Kranju. Na vrsti je bilo zadnje dejanje pri urejanju - sajenje vodnih rastlin.

Popoldne sem bila med domačimi rožcami. Pred odhodom v London je Miha korita znosil iz rastlinjaka. Končno je nastopil trenutek za razporejanje. Lahko rečem, da sem rabila kar nekaj časa, da sem rožcam našla pravo mesto. Sedaj sem zadovoljna in jih imam že rada. Vse po vrsti!

Pia je otvorila sezono improviziranja na prostem.

A zasaditev še zdaleč ni zaključena. V skledah na terasi še vedno cvetijo oranžne mačehe ...
Noč je bila posvečena pisanju članka za Deloindom. Med 2.000 slikami sem več ur izbirala in se takooo težko odločila za 17 kandidatov. Besedilo sem čarala do osmih zjutraj - neverjetno, s kakšno lahkoto sem prebedela celo noč. A brez Janove in Rajetove pomoči, ki sta sodelovala pri prevajanju, članka ne bi oddala pravočasno.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Pozdravljena ga. Ruth!
Za letosnjo sezono sem v korita posadila vodenke in lila bakopo, ki se je ze sedaj zelo razrasla. Zanima pa me, ce jo lahko malce porezem, da mi ne bo zamorila sosednjih vodenk ali ji bom tako naredila samo skodo?
Lep pozdrav, Barbara

RUTH pravi ...

Režite, režite - vse kar sili v sosednje rastline - brez usmiljenja!
Vsak teden znova!!!