sreda, 29. oktober 2008

Sreda

Sploh ne morem verjeti. Kam se je izgubil torek?
Lahko bi si ga zapomnila po 14-urnem razgibanem delovniku in ugodnem vremenu.
Danes nam to ni naklonjeno ...
Včeraj sem bila na kranjskem pokopališču dvakrat - zjutraj in zvečer. To se zgodi, če pridete na posvet z napačnimi izmerami grobne površine.
To jesen sem bila res veliko na pokopališčih. Na dan reformacije greva s Pio na moje najljubše, v nemški Derendingen. Saj veste zakaj, kajne.

Tu pa je nekaj slik iz naših logov ...

Včeraj ...

Z Andrejem sva naletela na presenečenje. Pesek ob novem nagrobniku je bil "zakamuflirali" z zapleveljeno zemljo.
Nasula sva 15 vreč zemlje, eno sem dodala še zvečer.

Grob je bil v resnici večji, kot smo ga narisali na papir.

Zato sem se vrnila in ob soju čelne svetilke dodala manjkajoče rastline.

Še nekaj utrinkov ...

Ni komentarjev: