četrtek, 11. december 2008

Babje lahka tura :)

Danes, ko v Podvinu dežuje in Raje poroča o močnem sneženju na Pokljuki, se je prav fino spomnit na ponedeljkovo kičasto sončno vreme.
Ko sem oddala članek, sem se odpravila proti Dovjem nad Mojstrano. V Turnosmučarskem vodniku Igor Jenčič vabi na Dovško Babo. Pravi, da je to najlepši smuk v zahodnih Karavankah.

Oooo, se strinjam :)
Jaz, pametnjakovička, sem se pri hidroelektrarni odločila za markirano pot, ki vodi strmo v gozd. Pa široka cesta je takoo vabila, a se mi je zdelo, da na njej ni dovolj snega. No, pa sem tako smuči nosila dve uri - na rami!

Stan na Ravnah

Vroče vroče ...

kljub pravi zimi.

Na prevalu sem končno ugledala "bob stezo" in si nataknila smuči.
Sledilo je nekaj serpentin ter čudovitih motivov ...

in že sem ugledala romantično planino Dovška rožca.

Na poti proti 1891 m visokem vrhu ...

Še radoveden pogled k sosedom ...

in potem v dolino.

Juhuhu - kakšna smuka!

In za nagrado - 5 km širokega "smučišča"

vse do avta!

Kako, naslednjič pa na Kepo???

Tu je utrinek s spusta proti Dovški Rožci.

Ni komentarjev: