ponedeljek, 22. december 2008

Palec ali Zelenica?

Priznam - ko sem zlezla na Palec, sem bila nemalo presenečena, ko sem na križu prebrala ime Zelenica. Kako? Sem na pravem vrhu? JA, pa saj vsi tej nenavadni gori pravijo Palec. Ko sem doma malo raziskovala po spletu, sem ugotovila, da 2026 m visokemu vrhu naši sosedje pravijo Selenitza.

Ponedeljek se je začel Rožnato :)

In po pisateljskih obveznosti sem spet pobegnila v Modro-Bel objem Karavank ...

No, sem sklenila zvečer. Palec ali Zelenica, saj je vseeno, za mano je ena pravljična - a zaradi dokaj tooooplih razmer, ko sneg na gori pod derezami ni bil stabilen - tudi zeloooo adrenalinska izkušnja. Smučanje po senčnih pobočjih pod Vrtačo pa je res ZAKON!

Tu je nekaj slik s (spet samotnih) poti - za občutek :)
Brez odvečnih besed!



































Ni komentarjev: