sreda, 9. september 2009

Popoldansko vlaganje

Pia me je že dolgo prosila, naj pripravim paradižnikovo omako "za v Ljubljano".
Pa sem se lotila. Iz gore paradižnika sem naredila 5 litrov soka, narezala korenje, čebulo, mešanici dodala himalajsko sol, česen, baziliko, peteršilj, timijan, majaron, lovorov list.
Podlaga vsega je bilo oljčno olje ...

Kuhano sem nalila v kozarčke.

Medtem so se v sladkorju v štirih posodah namakale češplje. Nabrala jih je mama Slavka.
Marmelado sem kuhala prvič v življenju - po maminih in Matejinih napotkih :)
Na 1 kg izkoščičenih sliv sem dodala 150 g sadnega sladkorja. Marmelada je vrela 15 minut. Ob koncu sem vmešala malce ruma, cimet in mlete klinčke.

Iz 3 kg sliv je nastalo marmelade za 8 kozarčkov, ki merijo 370 ml.

Napolnila sem 30 kozarčkov. Vsebino enega sem zmazala prejle, za zajtrk.
Najprej s skuto, nato z rdečim rižem.

1 komentar:

Pia pravi ...

In en kozarček paradižnika sem pospravila za večerjo. JA, LIKE IT! naslednjic dodaj se kaj da bo bolj zanimivo, pa bo sploh super, drugače pa brez skrbi, kozarčkov mi bo kmal zmankal, tako da pridno polni!

Lahko noč, dobro jutro in dober dan Mati.