ponedeljek, 2. november 2009

Blogarice s kratkim in malo daljšim stažem

Ravnokar sem, čisto po naključju odkrila še en zanimiv blog.
Po naslovu - Ena leva ena desna, bi sklepala, da je en štrikarski. A zdaleč od tega. Vanja - bravo!!!
Vsak dan bom pogledala, kaj si napletla :)


Z Barbaro sva obe začeli pisati blog julija 2007. A na njenega sem naletela šele pred kratkim. Sedaj komaj čakam, kaj nam bo s prekrasnimi motivi povedala odlična fotografinja. In vedno znova si obljubim, da bom tudi jaz začela hodit po svetu s "tapravim" fotoaparatom.

To, da je potovalni blog začela pisat mama Slavka, ste verjetno že opazili. Pri skoraj 70. letih! Vidite, nikoli ni prepozno!!!
No, ravno prejle mi je poslala sporočilo iz Tamanrasseta v Alžiriji (tja greva marca z Natašo).
Pravi, da so srečno prileteli in odhajajo na treking.

1 komentar:

Vanja pravi ...

Res je, da sem včasih ogromno tudi štrikala in zato tudi takšen naslov. Vendar tudi z levo in desno nogo tečem, z levo in desno roko vrtnarim, ter v levo in desno sučem kuhalnico. Skratka, vse je levo in desno. Lep dan.