nedelja, 13. december 2009

Smuka med snežinkami

Včeraj zvečer sva se z Mihom zmenila, da greva na StoL.
Ker je bilo zjutraj vreme klavrno, sem se nadejala, da bom dan preživela za računalnikom.

Na moje presenečenje je sinko prišel na zajtrk v smučarskih oblačilih.
No, pa sva šla - uživat med snežinke.

Bila je prava idilična zima - naletaval je bel puhek, bilo je pošteno mraaz.

Hudovala sva se nad meglo, a ...

z nasmehom pričakovala smuko!

Miha si je v tistem mrazu - na sedlu med obema Stoloma - privoščil malico.

Potem so moje smuči in Mihov bord romali na noge.

Kdo nas razume - v tako meglo!?

A pričakal naju je pršič!

Miha je smučal vse do Prižnice in nato še po spodnjem plazu.
Jaz imam "nove smuči", pa sem na škrtajočem terenu rajši tekla za njim.

Evo, prismučal je do sem ...

Uživala sva, uživala :)

Ni komentarjev: