torek, 22. december 2009

Zimski obred (obrok)

Zelo rada poklanjam kalilnike in seme za nakaljevanje.
Zadnjič vprašam prijateljico, če kaj nakaljuje. Pa mi je odgovorila da ne, ker nihče od njenih kalčkov ne mara.
Potem sem ji rekla, naj to počne le zase. Načinov, kako lahko uporabimo kalčke je malo morje.
Včeraj zvečer sem brokolijeve dala na kruh, obložen z zelnim skutnim namazom, kislo repo in sirom.

Prejle, zjutraj pa sem kalčke pripravila na sladko.

Zmešala sem ajdove in ržene ter drobne amarantove.

Iz skrinje sem vzela maline, iz sklede na mizi zrelo banano.

Dodala sem skuto in malo kislega mleka, posula s cimetom in se odločala, s čim naj posladkam - z medom ali agavinim sirupom. Z medom, kaj pa drugega!

Z užitkom sem pojedla - čeprav sama :)

Poskrbela sem še za naslednji obrok - namočila sem rž, v kalilnik pa nasula amarantovo seme.

Zunaj je turobno, deževno.
Pa kaj bi se pritoževala čez vremene, za pisanje je čisto ta pravo!
Zato veselo na delo ...

Uspešen dan vam želim!!!

1 komentar:

VANJA pravi ...

Prav imaš! Draga prijateljica, privošči si nakaljena semena - SAMO ZASE!!!
"Pomladni" pozdrav izpod Pohorja.