petek, 23. april 2010

I am dirty, but happy ...

Sredi delovne noči se mi je spet zaljubilo na Transahariano.
Kaaaakšno presenečenje - našla sem 23 minut dolg filmček :)
Ko utegnete, si ga oglejte. Če vam pri predvajanju nagaja, kliknite na HD in dajte na off (4. gumb od zgoraj navzdol).
Povečajte sliko čez cel ekran (kliknite skrajno desno spodaj), dajte muziko na glasss, pa boste začutili puščavski utrip ...

Yesss!!!
I am very very happy ...


5 komentarjev:

Sebi pravi ...

...na žalost ne dela...

Anonimni pravi ...

Sem imele solzne oči ko sem gledala, kako bi šele jokala če bi morala sama tečt.
Lep pozdrav
Beba

Sebi pravi ...

Mi je uspelo najti posnetek in si ga ogledati... Vse kocine so mi stale pokonci... Spreletaval me je srh... In solze sem imela v očeh...
Fantastična si, draga Ruth! Več kot fantastična si!

Objem iz Štajerske!

tamara pravi ...

Tudi moški jočejo ?! -in hočejo domov.
Naša Ruth pa, kot vedno: nasmejana, optimistična, predvsem pa srečna.
Bravo!
;))

RUTH pravi ...

Ja, dragi moji, občutkov se ne da opisati z besedami ...
Kooomaj čakam, da se mi Afrika spet zgodi!!!!
Jutri spet začnem s tekom :)