nedelja, 18. april 2010

Seneni nahod

To je res nadloga! Mojega Rajeta spremlja že od sedmega razreda osnovne šole.
Zdravil se je na razne načine, na Golniku z injekcijami ter kasneje s takimi in drugačnimi zdravili.
Dokler mu ni pred tremi leti zdravnik namignil, naj poskusi težave olajšati s čiščenjem telesa.
Ko na pragu pomladi začuti, da prihaja "njegov čas", za dober mesec povsem opusti klasično prehrano in začne s pitjem sokov. Ni pomembno, kakšni so, zelenjavni ali sadni, le da so sveže stisnjeni.
Sliši se preprosto, a po mojem moraš imeti za to res jekleno voljo.
Povejte, pomaga pitje sokov pri premagovanju senenega nahoda tudi vam???

Ni slabo, če našim otrokom čimprej "vcepimo" navado pitja sokov.
Pravzaprav se tega radi lotijo tudi sami :)
Matejin Primož v akciji - takoj po prihodu iz šole.

3 komentarji:

Mojca pravi ...

Ruth, hvala:) Samo sokove pije in nič drugega ne je? Meni se to sploh ne sliši enostavno, dober je da ima tako voljo...jaz bi bila skoz lačna. Kako rešuje ta problem?

Anonimni pravi ...

Ja, hvala ga. Ruth. Se sicer strinjam z ga. Mojco...verjetno bi tako lahko premagovala te težave jaz, moj 4-letnik pa verjetno ne. Mu pa vsekakor ne bodo škodili, če jih bo pil ob ostali prehrani. Letos se mi zdi, da se je "sezona" pričela že zelo zgodaj, saj je bilo pri nas že precej hudo :( Veliko sreče ob premagovanju teh težav vsem! Katarina

Anonimni pravi ...

Da, pomaga, pomaga. Bral sem, da je seneni nahod in podobne alergije ena od posledic zakisanosti telesa. Zato je dobro piti nekaj časa tudi malo sode bikarbone (konica žličke na velik kozarec), jesti živila ki ne zakisajo, piti veliko čiste vode (da strupe odplakne iz telesa), občasno izvajati bazične kopeli za razkisanje in podobno. Veliko o razkisanju piše na straneh gospoda in gospe Golenhofen, ki sta strokovnjaka na tem področju.