torek, 21. september 2010

Mimogrede

V petek sem bila na TV gostja v oddaji Dobro jutro. Vse lepo in prav, samo - ta "maska". Kakooo te napackajo s pudrom, sploh si nisi več podoben :)
Meni so se takoj, ko sem oblogo doma sprala iz obraza, po licih naredile drobne pikice. Prav sočustujem z vsemi, ki morajo biti napudrani dan za dnem ...
No, včeraj zjutraj je šlo brez "maske", saj me niste videli. Lahko pa ste me slišali na Radiu Kranj.
Še to.
Presenetilo me je, da so me "našli" za Spletni biografski leksikon znanih Gorenjk in Gorenjcev.
Pa ne zaradi mojega strokovnega dela, pritegnil jih je moj športni del življenja!

Ja, jaz pa kar vztrajam ob rožicah!
Še vedno imam na zalogi kopico nedeljskih! Tokrat iz sprehoda pred trgovino ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

In zdaj naj mi uboge sirote pošiljamo svoje slike.....
Ojej,jej.....
Kljub temu, jaz sem ponosna , no , skoraj na vse svoje rastlinice.Smo se zelo trudile jaz z njimi one z menoj, pa pregurale smo tudi do jeseni.Drugo leto, so pa rekle, da se bodo kar same poslikale in pokazale .
Lep pozdrav vsem ljubiteljem rožic.