torek, 14. september 2010

Nov rdeč BlackBerry

Ne, starega nisem izgubila. Sem ga pa očitno "utopila".
V prelepem jutru sem šla na osvajanje precej oddaljenega otoka. Popoldne pa mi je morje naklonilo valove, ki jim je bil moj kajak komaj kos. K sreči imam močne roke in sem situacijo obvladala. Me je pa pošteno skrbelo, saj je bilo v čolnu vse več vode in ruzak je zaplaval. Telefon in aparat sem sicer imela v vrečki in nista bila videti mokra, a kljub temu ne delata.

Raje mi je doma hitro preskrbel novega BlackBerrya, samo ne more pa rešit mojega večnega problema pri menjavi aparatov. Na kartici imam shranjen star telefonski imenik izpred šestih, sedmih let. Vse, ki ste prišli v moje življenje kasneje, pa sem "izgubila". No, k sreči le telefonske številke.
Prepričana sem, da me boste prej ali slej poklicali, pa vas bom "shranila" :)

Zato, dragi prijatelji, ne čudite se, da vas nič ne pokličem ...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Robidice, robidice bi morali dati na sliko ;-)

Anonimni pravi ...

Vdor vode ni noben problem, to se da popravit. Dajte ga na servis in vam ga bodo sigurno brez težav popravili.