četrtek, 1. september 2011

Jesensko veselje za cvetočo pomlad

Pa so tu - tako težko pričakovane čebulnice!!!!!!!!
In takoj včeraj popoldne sem s tremi lastniki vrtov stopila v akcijo ...



Ko smo v trgovini izbirali, je izgledal kar zajeten kupček ... na terenu je bilo danes itak vsega premalo. 
K sreči je Andrej prišel na vrt kasneje in prinesel manjkajoče čebulnice.

Vse čebulnice, ki jih je potrebno čez noč dati v vodo, so me pričakale lepo prepojene z vodo. 
Vedno za vsak slučaj napišem na vrečke - namoči :)

Klara se je pri sajenju kar namučila, zemlja je bila "betonska".



Ob terasi smo nasuli prod - za masažo bosih nog ...

Novo nastali zelenjavni vrt že živi!

 Tkanina agroteks in lubje - kjer se želimo izognit pletju ...

Trava je bila posejana včeraj,

 danes je na vrsti polaganje travnih zvitkov.

Ko sem se vračala iz Preddvora, sem se ustavila ob cesti, saj nisem verjela svojim očem - v ozadju Storžič, spredaj pa par štorkelj.

 Potem pa še cvetoč regrat, je tu pomlad?!

Pred šolo v Strahinju sem ugotovila, da je 1. september!
V mislih sem zaželela srečno vsem dijakom. Upam, da bodo ti mladi enkrat uživali v vrtnarstvu ... 
Tako kot jaz!!!!!!


1 komentar:

M pravi ...

Ruth, tele štorklje nas razveseljujejo že vse od pomladi. Zaenkrat poznam samo dve gnezdi, čeprav sem do sedaj uspela videti 6 štorkelj naenkrat.