ponedeljek, 28. maj 2012

90 sort paradižnika

Dve nedelji zapored sem si pošteno krivila hrbet. A z največjim veseljem, saj sem nora na paradižnik.
Imamo pa letos smolo, da smo zadnje sadike dali v zemljo tako pozno - še v soboto so bila na tem mestu vaša posajena korita.

Včeraj sem popisala sorte in ugotovila: v prvi vrsti jih raste 5, v drugi 13, v tretji 12, četrti 27 in v peti 30. Tri sorte sem posadila v sklede.

Ko bom utegnila, bom vse sorte označila s tablicami ter posadila baziliko.

K sreči je bila prva vrsta posajena že na začetku aprila in bomo kmalu obirali :)





Veselim se novih sort, jasno, najbolj drobnoplodnih, ki bodo dozorevale prve :)

Imamo kopico cepljenih sort.

Delo v paradižniku je družinsko - najprej je svoje opravil Raje, nato sem hrbet sklanjala jaz, Nina in Miha pa sta bila za višinska opravila.

Vsi upamo, da bi paradižnik dobro obrodil, saj vas želimo podobno kot lani popeljati v pester paradižnikov svet ...










1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pozdravljeni!
Zanima me, če bi lahko napisali, katere vrste paradižniksa ste zasadili.
Lep pozdrav!
Vesna