torek, 1. maj 2012

Tradicionalni prvomajski StoL


Bilo je vroče, pasje vroče popoldne ...

 
Jaz sem uživala ob rožicah in razgledu, Dik se je veselil sence.

 
 
 
V dolini se ti sploh ne sanja, kakšno smučišče se skriva tu gori!!!
 
 
 
Z Dikom sva bila tik-tak pri koči.

 
 
Tam sem pozabila palice in to ugotovila šele, ko sem dvakrat pošteno zgrmela po ledu :)

Pa sva se spet vrnila k dobrovoljni družbi.

Sledilo je osvajanje vrha.

 
 
Imela sva nenehen nadzor iz neba ...

 
tudi med smučanjem.

 
Julijci so se kopali v soncu, nad Karavankami pa oblaki.

Prvič v življenju sem smučala v krilu, no, na praznični dan se spodobi :)

Vauuu, kaaaakkkkšššnnaa uživancija!

 
Planinci so se načakali, a končno sva se le pojavila v žlebu. 
Morda mi pošljejo kakšno fotko :)

 
Ni šlo do Prižnice, a za prvi maj ni slabo :)

Iz snega direktno med cvetje in zelenje!

 
 
 
 

Ni komentarjev: