sreda, 28. november 2012

3. do 7. nad 1500

Na delovno soboto sva z Dikom zjutraj na hitro skočila na Begunjščico.
 















Dan je bil idealen za vrtnarjenje.


Nedelja je bila praznična, prijateljica Tanja je imela žurko na Gorjancih in smo se povzpeli na Trdinov vrh. Zjutraj je bila zato spet na vrsti bližnja tura na Begunjščico.
 















V ponedeljek sem krampala na Gorjušah,

zato je bil Viševnik logično nadaljevanje.


Še nikoli nisem takoo hitro pritekla na vrh. 
Nič čudnega, saj nisem fotkala, pa veter je pošteno priganjal.


V torek sem delala v Žirovnici.

Z Dikom sva se med dežnimi kapljicami dvignila do Prižnice.



Ker sta bili zadnji turi zeeelo spolzki, sem se odločila, da jo danes mahneva na Dobrčo.

Bilo je nenavadno lebdeče zaradi nične vidljivosti. Zgoraj zaradi dežja, nižje je čelna lučka stežka prebadala gosto meglo.
Doma sem preverila nadmorsko višino in ugotovila, da Prižnici do 1500 manjka kakšnih 20 m, turi na Dobrčo pa 22 m.
Nič zato, vse bova z mojim močnim pasjim tekačem nadoknadila :) 
Če povem po pravici - brez tako močne motivacije bi od ponedeljka poslavljanje dneva preživljala na vroči kmečki peči, ne pa v višavah med dežnimi kapljicami. 
A zunaj je čarobno, odbito!


Ni komentarjev: