sreda, 15. avgust 2007

Tudi rastline morajo k frizerju!


No, ker bodo težko odkorakale kar same, mora frizer priti na dom.
A rastlinsko pričesko najbolje poznamo mi sami, zato ne bo nič narobe, če "škarje in platno" ostaneta v naših rokah.


V koritih vse poletje nenehno obrezujem tunbergije. Zaradi rednega dognojevanja sem jim "meša" in nastavljajo na stotine novih poganjkov. Ko sem bila že pri delu, sem porezala še odvečne poganjke abutilonov. Pa še kaj bi se našlo ...

Rastline po posegu zadihajo in zasijejo čisto na novo.

Ker gnojimo tudi travo, kosilnica brni kar pogosto. "Pleše", ki so nastale zaradi julijske suše, so vse manj opazne.

Jan ne bi bil Jan, če ne bi po končani košnji splezal na najvišje drevo ...

Bela rantonetijeva krompirjevka vsak dan preseneti s kakšnim novim vzorcem ...

Tokrat sem opazila cvet, ki je v celoti vijoličasto obarvan.

Prvič gojimo kapre. Imajo božanske cvetove.

Ob pol štirih zjutraj sem se spomnila na mini pelargonijo, ki jo je vsak dan manj. Napadle so jo namreč gosenice.

In ... Eno sem našla na delu (na sliki pred lončkom).
Dobro, da trenutno opravljam nočne nadure!

Ni komentarjev: