petek, 20. februar 2009

Na samotno Košuto

Zadnje dni sem preživela med vami, spoštovani ljubitelji rožic in v primežu pisanja člankov. To slednje zelo rada počnem, a ko se nakopiči vsega preveč ...
Včeraj sem si privoščila dan premora. Pošteno sem si pretegnila mišice (pa po trdem pristanku v sneg malce tudi vrat) ter se dodobra naužila vetra in sonca. Z Rajetom in njegovim "bratcem" Rokom.

Tu je nekaj utrinkov s poti ...

Čarovnije vetra

Na romantični Tegoški planini

Proti vrhu Kladiva


"Karfijole" - po Rokovo

Ko kar gledaš gledaš in se ne moreš načudit umetninam narave.

Na vrhu - 2094 metrov nad morjem

Pogled k sosedom

Celovec

Potem pa juhuhu po strmini!!!

Še fotke, zaradi katerih sem zadnji del poti do avta pretekla.
Fanta me namreč nista čakala :)


Želim vam lep sončen konec tedna. Naredite kaj zase!!!

Ni komentarjev: