nedelja, 28. junij 2009

Antociansko obarvani dnevi

Zadnje čase se moj pogled zaustavi prav na vsaki murvi. Čimprej moram posaditi eno sadiko. In to ne tako, ki je povešave rasti, marveč pravo drevo, kakršne vidim tu na Gorenjskem, čisto v naši bližini.
Tale murva je stara pet let in raste v Zapužah.

V Lešah imajo celo rdečo murvo, ki zaenkrat slabo rodi.

Sicer pa me je zagrabilo tisto prvobitno žensko poslanstvo - nabiralništvo :)
Po dnevih nabiranja jagod v nasadu, sem se, tako kot v otroških letih, s starši podala v gozd. Na borovnice!

Tudi prijateljica Lidija jih ni nabirala že 40 let :)

Pa sem naredila marmelado, nekaj jih je pristalo v skrinji, ena skleda slastnih plodov v piti ...

Ne pozabite!
Tako murve kot borovnice v sadnem svetu izstopajo po vsebnosti železa. Slednje so, če verjamemo Corteseju, odlična protistresna hrana :)
Torej ... hitro v gozd! Poiščite miren kotiček, poraščen z borovničevjem, zleknite se na štor in se napasite "črnic za popolnoma naravno zdravje"!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pozdravljena,

Pri murvi bi jaz dodala še eno opozorilo. Pazi, kje jo boš posadila, ker moraš potem tudi vsak dan čistiti tla, ki bodo popoloma modra. Plodovi so vsekakor zelo dobri vendar jo posadi na travnik in ne preveč blizu hiše.

Lp, Simona