nedelja, 12. avgust 2007

Nočna nedeljska zgodba

Pravijo, da se največ naučimo na lastnih napakah ...
V razmislek sledijo slike.

Meter dolgo korito z vodno rezervo sem posadila 27. aprila.
Kompozicijo sestavljajo: drobnocvetni mleček, skevola, begonija zmajeva krila in tunbergija.
Slednji sem ponudila oporo!


Podoba zasaditve 15. junija.
Obup!
Tunbergija je bila stalno žejna!!!


Konec junija sem imela tega dovolj in sledila je akcija izrezovanja agresivne vzpenjavke.
Korito sem prestavila na drugo mesto.


Sledilo je novo sajenje ...

In tu je že druga zgodba.

Obožujem viseče plamenke in se obenem zanje izjemno bojim. Na zavetni legi se namreč hitro prikrade pepelasta plesen. Ta fotografija je nastala 1. julija.

Tale pa danes! Pred dnevi sem plesnivo plamenko odstranila. In to je naenkrat postala čisto druga zasaditev ...

Pa še zadnji poučni primer.

Z milijonskimi zvončki vedno poskušam cvetočo srečo. Ja, redko mi jih uspe ohraniti do jeseni.
To pomlad sem si na balkonu zaželela oranžno cvetočo sorto.
Napaka!
V korito sem posadila tudi novo sorto abutilona. Kot vidite na sliki, sem mu odstranjevala velike liste.

Ker sem se bala za prihodnost milijonskih zvončkov, sem korito iz južnega balkona prenesla na prosto. Abutilon sem takoj izrezala, zadnjič pa sem pred televizijsko kamero obrezala še rumenolistno škrlatno fuksijo, ki je preraščala deteljico.
Ob tej zasaditvi sedaj neizmerno uživam!
Danes je dež rastline čisto "zmatral", a držim pesti, da bodo zdržale!

Ni komentarjev: