sreda, 22. avgust 2007

Sprehod po vrtnariji

Kako dobro dene, ko si človek pretegne noge in se poda med rože!
Včeraj so nastale te slike ...

Šla sem pogledat, kako Andreja, Brigita in Milena skrbijo za obešanke.
Pred kratkim sem jim jih predala v "varstvo".

Pahljačasti javorji se že barvajo ...

Na bregu žari dresen Persicaria amplexicaulis 'Speciosa'.

Povešava jablana 'Red Jade' nam je letos poklonila prve plodove.

Zadnjič sem napovedala, da bo penstemon kmalu v polnem cvetju.

Vse poletje se že čudim vztrajnemu cvetenju patagonske verbene Verbena bonariensis.
Kar poglejte, klasična plazeča verbena je že zdavnaj odpovedala.

Še vedno pa nestrpno čakam najlepši trenutek pisanolistnega bradatca. Danes sem ugotovila, da je Caryopteris x clandonensis 'Summer Sorbet' angleškega izvora in novost leta 2004.

V rožnatem delu "brega" je ta hip najlepši gorski drobnjak Allium montanum.

Ob ribniku se je v senčnem zavetju gledičije med kirengešomo Kirengeshoma palmata zasejala ligularija Ligularia dentata. To mogočno trajnico polži obožujejo!!!

Ptiči so pohiteli in se posladali s prvimi plodovi barvilnice Phytolaca americana. Letos je ta trajnica zrasla dobre tri metre visoko. Neverjetno!

Pa se podajmo še v rumeni del. Spomladi sem naredila poskus z deteljicami - razrasle so se v gosto preprogo.

Prvič sem na gredico posadila viseče gomoljne begonije. Razlog?
Želela sem, da rastlin v vročini ne bi bilo treba zalivati. Julij so begonije res preživele brez dodatne oskrbe, sedaj me pa skrbi, da bodo segnile.

Za konec sprehoda še rdeč požeruh. Danes sem enega našla celo v koritu na balkonu ...

Ni komentarjev: