četrtek, 9. avgust 2007

Po dežju

Kako mirno je zjutraj pričelo deževati.
Po vseh nevihtah sem skoraj pozabila, da se zgodi tudi to.

Pogled iz delovne sobe ob devetih ...

Popoldne ob štirih je mojo pozornost pritegnila brinovka.


Opazila sem, da je hmelj na omoriki v polnem cvetju.

Nebo se je zjasnilo, odneslo me je na plano ...
Ustavila sem se pri dvignjeni gredi pred trgovino.


Ali veste, da je ricinus vetrocvetka?
V tropskih predelih, kjer je to pomembna rastlina za pridobivanje tehničnega in zdravilnega olja, kot trajnica zraste do 15 m. Si predstavljate?


Rast samosevne "poletne ciprese" se je umirila, saj je zacvetela.
Kohija je doma v suhih predelih vzhodne Azije, a se je zaradi izredne prilagodljivosti hitro udomačila tudi na ameriški celini. Tam kot agresivna enoletnica – ena rastlina proizvede 14.000 semen, prerašča travnike, pustinje in polja. V zadnjih letih je tako postala skrb vzbujajoča plevelna rastlina.

Kobeja je letos zaradi vročega julija zacvetela zelo zgodaj.
Zanimivo je, da cvetove oprašujejo netopirji ter veščci in ne kolibriji ter čmrlji, tako kot številne druge tropske rastline.

Bujno rastoča vzpenjavka Ipomoea learii 'Grandiflora' res preseneča. Po deževnem dnevu velikocvetni lepi slak še popoldne! sije v vsej svoji lepoti.
Poglejte ostale slake - opoldne že zapirajo cvetove.

Še malo sem si med delom za računalnikom pretegnila noge.


Na bregu cvetijo tudi krčnice, spomladi sem posadila več različnih sort.

Nežne modre cvetove kitajske plavice je dež močno poškodoval.

Rumeno cvetoči japonski šipek neutrudno nastavlja nove in nove popke.

Po krajšem počitku bodo ponovno zacveteli penstemoni. Kmalu se jim bodo pridružili bradatci.

In za konec sprehoda še oranžno zeleno na belo modri podlagi.

Ni komentarjev: