ponedeljek, 21. april 2008

Aprilska delovna nedelja

Kako doooolgi so delovniki na višku sezone!!! Nedeljski, ki se preveša v ponedeljkovega, traja že dobrih 19 ur.
Kaj sem počela?
Svetovala in spet svetovala, risala zasaditvene načrte in med tem kot rastlinica črpala sončno energijo. Popoldne sem obiskala nekaj "mojih" vrtov. Ko se je stemnilo, sem se preselila pred računalnik in dokončala obljubljeni članek za Deloindom.

Sedaj, ob 1:30 pa ... nalagam slike.

Na Bledu

V Radovljici na pravljičnem "rumenem" vrtičku ...

Doma smo doživeli prvo košnjo.

1 komentar:

tamara pravi ...

No, pa sem tudi jaz dočakala srečanje z Ruth! Od trgovine do svetovalnice me je pospremil Dik. Žal je bila sobota deževna, tako, da si nisem uspela ogledati vseh lepot vrtnarije, a vseeno sem spoznala, da vsi člani družine živijo za rožice. Mamo Slavko že takoj vidiš, da je starosta na področju. Skratka, bilo je čudovito!