nedelja, 13. april 2008

Nedeljska prošnja

Danes sem po dooolgem času pogledala statistiko obiska moje spletne strani. Ta teden vas je vsak dan blogalo skoraj 500, v torek na primer 497. Za ogled ste v povprečju porabili 5 minut, kar je nekaj več kot v preteklih tednih.
Ne razumem, na kakšen način na Googlu pridejo do podatkov o krajih, iz katerih spremljate moje spletno delo, a takole gre. V četrtek vas je bilo zdaleč največ iz Ljubljane (226), sledita pa Trzin (45) in Kisovec (36)!!! Nato ste zabeleženi Mariborčani (35), Kranjčani (19) ...

No, med bralci ste zagotovo tudi lastniki vrtov, na katerih sem pustila "svoje sledi".
V tem času bi vas rada obiskovala in se veselila prebujanja rastlin, ki smo jih skrbno položili v zemljo. A ker je tu sezona, ko imam dela preko glave, veste da to ni mogoče. Zato pa težko čakam vaše fotke!!!

Te slike sem iz Škofje Loke dobila lani poleti. Sedaj sem v pričakovanju jesenske, zimske in pomladanske nadaljevanke!

Ni komentarjev: