nedelja, 27. april 2008

Predpraznična nedelja

Kako se je čez noč naredila prava pomlad, kajne.
Začenja se praznično vzdušje, za nas, vrtnarje, pa dnevi brez oddiha. Tako je bila tudi zadnja nedelja v aprilu delovna. Malce sem fotografirala - "mimogrede" je nastalo 330 fotk.
Le 42 jih bom v pomanjšani velikosti naložila na blog, originale pa najdete v spletnem albumu.

Takole je bilo 20 minut čez šesto.


Ob pol osmih pa ...

... pasje zaspano!

Pia je zgodnja ptica, z mačehami v laseh je takole zalivala.

Raje se je po oskrbi rožic v rastlinjakih posvetil svojim ljubljencem.

Jaz sem risala zasaditvene načrte.
Gospa si je rožice za meter dolgo korito takole v dveh vrstah naložila v škatlo - v ospredju bo cvetelo pet rožic: temnolistni deteljici, polnjeni beli in rdeča bršljanka, v ozadju pa dve koralni in ena zlata fuksija.

Nato sem se posvetila naši terasi. Letos sem pri kombinacijah barv zelo natančna.
Ranunkula, ki sem jo zadnjič posadila v korito, je zacvetela v citronsko rumenem tonu, ki ni skladen z narciso.

Zato sem jo zamenjala z visečim bambusom.

V skledo sem posadila reliko ...

ki se čudovito poda k azaleji.

Cvetov in popkov se sploh ne morem nagledati!

Danes sem prvič nahranila ribe. Kako je to čarobno - poklicala sem jih, pa so se zbrale.
Lani sem ji navadila, da mi jedo iz roke.

Kaj menite, zakaj sem zaljubljena v vodne motive?

Malo pred poldnevom sem bila na vrtu na Brezjah ...

Nato sem se podala proti Dolenji vasi.
Na poti sem se večkrat ustavila in občudovala našo deželico.
Slike sem namenoma malce "postarala" - take podobe namreč sem videla skozi temna očala ...

V Kropi ...

Na Jamniku

Cerkvica, obdana s češnjevimi cvetovi.

V Dolenji vasi greda še ni bila pripravljena, rastline sem tako postavila kar v jarek.

Doma je bil Raje še vedno pri svojih bonsajih,

Miha in Pia pa na terasi.

Naša gospodinja je poskrbela, da je popoldne v hiši zadišalo po pirinih žemljicah in kruhu.
S Pio sva ugotavljali, da je to za naju najbolj slastno nedeljsko pecivo.

Ja, življenje se je preselilo na prosto.

Pogled skozi kuhinjsko okno ...

Čisto sem že pozabila, da sem bila nekoč sadjarka.
Na to me je spomnila tale okrasna jablana.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pozdravljeni!
Vceraj sem v Volcjem potoku kupila dve rozici, kateri sem spoznala preko vasih knjig in sicer gavro in streptokarp. Sedaj me pa zanima ali ju imam ze lahko odzunaj na balkonu ali so noci za omenjene rozice se prehladne oz. so obcutljive na mraz.
Lep pozdrav, Barbara