torek, 3. junij 2008

FLORA KENYATOX VERDE-PLANTELA BIO!

Pa poglejmo, kako je gospa Beba reševala težave pri sladkem krompirju.

Takole pravi:

24.5.2008 so bile moje rožice poskropljene z FLORA KENYATOX VERDE-PLANTELA BIO. Že zvečer so se na zelenih krompirjih pokazali močni ožigi, zato sem rože zaradi stresa poškropila z FOLIFERTILOM - za liste. To sem storila zgodaj zjutraj, sonce je na njih posvetilo šele ob 12ih, naslednji dan so se pokazali ožigi še na abutilonu in kasiji, nekaj tudi na sončni fuksiji.

Mislim da bodo rožice ta šok preživele, vendar imam občutek, da so tudi na mladih listih krompirja nove male luknjice.


Sladkemu krompirju sem odstranila vse poškodovane liste - in kakor je razvidno, se že obrašča na novo.

Pri visečem abutilonu so listi ožgani, cvetki so porjaveli in odpadli.

Poškodovane so tudi sončne fuksije.

Drobnocvetni kasiji so že odpadli vsi listi, ki so porumeneli, vendar se na mladih listih še vedno vidijo poškodbe.

Pošiljam tudi slike rastlin, ki niso bile poškropljene - lončki, ki niso v koritih in sobne rože. Vse so lepe in zdrave kar mi potrjuje, da je ostalim škodoval Kenyatox.

Prilagam pa še nekaj ostalih slik, nedokončanih zaves na oknu (po ideji, ki sem jo dobila na eni od vaših slik), moj fetiš suhe rože in slika balkonov lanskega leta.

Če zraven dodam še sliko naše psičke ZARE je to moj profil - življenje z nekaj ožigi, ogromno volje in veselje do vsega lepega!

Draga Beba. Naj vas težave v prihodnje čimbolj obidejo!
Je pa to izkušnja, da tudi "bio" škropiva niso povsem nedolžna, kajne.

Ni komentarjev: