nedelja, 29. junij 2008

Zadnji junijski teden ...

je spet minil delovno, kajti sezone urejanja vrtov še nismo zaključili.
Andrej je zadnji teden pred zasluženim dopustom, z Mihom ali pa z Janom, pripravljal grede, sadil in polagal travo. Tu je nekaj slik v albumu.

V Dolenjo vas sem šla dvakrat - jasno, vedno čez Jamnik.

Sicer pa sem v štirih dneh naredila 1464 posnetkov.
Fotografirala sem rože, ki so pritegnile mojo pozornost na asfaltnih poteh med službenim časom. Tudi doma sem stalno z aparatom v roki.

Pia je moj najljubši fotomodel. A kaj, ko me ima že rahlo dovolj.
Fanta sta doma redko, zlasti Jan. Raje pa preživlja dneve z mladimi biatlonci na Pokljuki.

Edinole Dik se drži doma. Med rožcami prav uživa!

Tudi jaz! A to poletje sem za razliko od prejšnjih let njihova le dopoldne.

Imam namreč novo ljubezen - to so HRIBI!
Bila sem prvič na Mojstrovki, pa na Šiji, Rodici in Črni prsti. A o tem kdaj drugič.
Spet ponočujem ...

Joj, da ne pozabim! Tudi za občudovanje oblakov si vedno vzamem čas.

Le kaj bo prinesel prvi julijski teden?

Ni komentarjev: