petek, 6. junij 2008

Svetovanje

Pred dobrim tednom dni se nam je pokvaril pralni stroj. Nabrala se je gora cunj ...

Potrpežljivo smo več dni čakali na serviserja.
No, ko je prišel, je po pogledu v boben prijazno povedal, da nas bo popravilo pet let starega stroja stalo najmanj 300 evrov in svetoval, naj kupimo novega.
Pet minut klepeta, nekaj trenutkov pisanja - na računu pa 25 evrov.
Jasno, serviser se je moral k nam pripeljat, a ob podpisovanju dokumenta me je prešinilo, da sama še nikoli nisem zaračunala svetovanja in prevoza za ogled.
Kaj pravite, zakaj?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Pozdravljena,
upam,da pri vas danes ponoči ni bilo tako hudo,kot pred tednom dni na Vrhniki....

Anonimni pravi ...

Ruth, to je vaša poslovna odločitev, kako v cene vkalkulirate storitve (svetovanje in prevoz). Če jih ne, si s tem delate ekonomsko škodo. Sem pa vam že predlani predlagala, da bi lahko za individualna svetovanja (zasaditev korit in obešank) zaračunali simbolično 5 do 10 EUR. Z veseljem bi vam jih dali (vsaj jaz), saj v ta svetovanja vložite toliko energije, mi pa sadove uživamo celo poletje do pozne jeseni. Denar je energija, ki bi vam ga dali nazaj, ker se razdajate s svetovanji.
Moja kopalnica je trenutno tudi polna umazanega perila, ker nimam časa prati, pa tudi suši se počasneje. Serviser je verjetno zaposlen v večjem podjetju, zato je samoumevno zaračunal za kratek obisk in postavitev diagnoze. Če ne bi, bi ga šef za ušesa. Samostojni podjetniki pa velikokrat pozabimo/nočemo/ne moremo zaračunati takšnih stroškov. No Ruth, kaj pa je pri vas razlog?

LP

Helena G.