nedelja, 30. maj 2010

Brez računalnika ...

Sem mislila, da sploh ne znam več živet brez ta velike škatle in orjaškega ekrana.
A sem preživela!
V treh dneh, ko sem bila le na prenosniku, se mi je nabralo kakšnih 500 fotk.
Zadnji majski teden je bil službeno zelo naporen, a kljub temu sem koončno začela migat tudi na meni tako ljubem področju.
Čez mesec dni greva z Mihom v Dolomite premagat eno stotko z mnogo višincev, zato je treba tečt, kajne sinko :)
Ooo, kako dobro dene, ko jo koooončno utegnem mahnit v hrib!!!!!!!
Včeraj na slastne jagode na Pusti grad, danes pa med cvetje in dežne kapljice - pod Struško.

Rada imam deževne, meglene dni.
Lahko bi doma sitnarila, da se v takem vremenu ne da tečt.
A povem vam, tako vzdušje je nekaj čisto posebnega ...

Ko je vse v obrisih,

ko se dehteča prostranstva vohajo, a ne vidijo :)

In ko megla za hip izgine, je tu privid - pravljična hiška!

Višje gori pa ...

1 komentar:

VANJA pravi ...

Oooooo, si uživala! Super!!