ponedeljek, 31. maj 2010

Moj najnovejši zajtrk

Po prihodu iz Alžirije sem spremenila prehrano.
Začela sem uživati živo hrano in opustila prav vse prehranske dodatke.
Edina kisla razvada, ki se ji ne bom odpovedala, je sir. Nekaj časa sem se sicer prepričevala, a se nato odločila, da bom poslušala telo. To je očitno moja razvada :)
Zanimivo, prav nič pa ne pogrešam mleka, kruha, mesa ...
No, saj kruh še kdaj pa kdaj, ko pridejo domov ta mladi, tudi spečem,

a sedaj moji zajtrki izgledajo takole ...

Zvečer v posodi namočim lešnike, mandlje, akažu orehe, lan, bučne pečke, sončnice.
V drugi skodelici rozinam dodam brusnice, kakšno figo in nepožveplano marelico ter prelijem z vodo.
Oreščke zjutraj dobro sperem, primešam namočeno sadje s tekočino vred, dodam nakaljen kamut, zmečkano banano, kokosove kosmiče, cimet, pražena semena konoplje, naribano jabolko ...

Tekne doma za mizo kot tudi nekje na terenu :)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Kaj pa kosilo in večerja? :-) Ali jeste samo zjutraj? Je ob presni prehrani res dovolj energije za ultramaratonske teke?? Kaj pa beljakovine, ki jih v zadnjem času tako zelo poudarjajo kot najbolj pomembne v športni prehrani?