sobota, 1. maj 2010

Praznični StoL

Že pred budnico se odpravim zdoma.
Tradicionalni pohod na najvišji vrh Karavank želim opravit iz avstrijske strani.

Pred Bodentalom zahaja luna ...

Nič kaj obetajoč pogled iz parkirišča. Sem namreč na smučarski turi :)

Jutranji zajtrk

Po tej poti grem prvič in se zato temu primerno malce izgubljam,

a smer je jasna!

Navzgor!!

Smuči večkrat menjavajo mesto - iz ruzaka na noge, pa spet na rame, na noge ...

Dan je nasmejan, prijazno sončen.

Na vrhu pa vlada ZIMA, mraz in veter.

Kljub rokavicam mi v nekaj minutah pomrzne sredinec.

Neverjetno, kakšne opasti so še vedno na avstrijsko stran. Tale ima razgled ...

Potem snamem pse in se juuuhej poženem po strmini.

Ej, smuka je pomladansko idealna, uživam v plesnem ritmu kratkih zavojev :)

Danes me spet povsem očarajo oblaki ...

Priznam, StoL z naše strani mi je prirasel k srcu, zdi se mi, da tam poznam vsako skalo.
A je kar prav, da sem se podala na vrh tudi iz Avstrije. Sedaj še bolj cenim, kaj imamo ...

Ni komentarjev: