nedelja, 15. januar 2012

Nepredstavljive razsežnosti

Dolgo sem sanjarila o turi: Krma - Bohinjska vratca - Velska dolina - Hribarice - Kanjavec - Sedmera - Komna - Bohinj.
Oooo, kaj vse mi je bilo dano: nebo, prepolno zvezd, svetla luna, jutranja zarja, na pretek sonca in tudi oblakov, takih nedolžnih, ki jih imam rada. Bilo je mraaz, kot se za zimo spodobi. Veter je suval na vso moč. 
Ej, sneg, ta mi je pa pripravil pravo darilo. Na tej dolgi poti se nisem niti enkrat pritožila čez razmere :)
13 ur in pol uživancije -  tu je vključeno enourno poležavanje na obeh vrhovih Kanjavca (na prvem zaradi močnih sunkov vetra, na drugem zaradi očaranosti nad morjem).

Ko smučam iz 2568 metrov nad morjem se mi zdi, kot da se potapljam vanj ...

 Drage moje, le pridno migajte, da bomo šle kmalu skupaj na to božansko turo!!!

























































3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Smo se srečali v soboto zjutraj v Zgornji krmi preden si odšla v samoto. Naju zelo veseli, da ti je uspela celotna tura. Neverjetna ženska si.
Midva tudi uživala na Kredarici. Še veliko takih podvigov želim.
Ana

Anonimni pravi ...

Sami preseški!!! Neverjetna ste. Koliko je bilo ura zjutraj?
Nekoga pa pogrešam. Saj vendar ima dovolj kondicije- mislim na Dika.

Hvala za slikce in še veliko podvigov- srečnih.
Zvesta zasledovalka, Ana

Anonimni pravi ...

Pravljica :)