petek, 6. januar 2012

Prava zimska podoba Struške

Dobro, močan veter je bil najavljen. Tega, da bo ob petih zjutraj snežilo, pa niso povedali :)
In sneženje ob zvezdnatem nebu me je spremljalo vse do vrha Struške. Nad 1600 metri sem padla v meglen oblak ter bila tu in nikjer.
Vsi, ki ste tak divji zimski ples s sunki vetra ter snežinkami v očeh že doživeli, veste o čem govorim.
 
 Do Križovca sem tekla ...


potem pa se prelevila v nočno turno smučarko :)










































3 komentarji:

Helena Golenhofen pravi ...

Ruth, a mi nisi zadnjič po telefonu obljubila, da boš na tvojih "izletih" pazila na varnost??? Vem, da sem jaz dete panonske nižine, vendar planinarjenje v takšnih pogojih zame ni varno!!!

Brrhhhgrrrr ...

LP
Helena

RUTH pravi ...

Draga moja, pripravi se, da te bom enkrat v vetru vzela s sabo na turo.
Boš slišala, kako zna narava ubrano žvižgat ...
Se hecam, šli bova v brezvetrju, na miren sončen zimski dan :)
Obljubim!

Anonimni pravi ...

Draga Ruth tko rad pogledam vaš blog kadar mi zmanjka navdiha in primanjkuje energije, da nebi z lahkoto prenesel kakšne slabe novice o vas.

Srečno naprej !
Jurij