nedelja, 23. september 2012

Teden dni pred odhodom v Brazilijo

Tik pred zdajci sem koončno dobila zadnji kos opreme - ultra lahke Icebuge.
Saj bi šla v džunglo s starimi, a na podplatih nimajo več dobrega profila.
Nova obutev me je nesla na Kredarico na krilih - tja sva z Dikom prišla v rekordnem času :)








Prehodila sem vse večje zaplate snega, pa se mi čevlji sploh niso premočili. 
Ker se mi je marsikje pogrezalo do kolen, sem bila dobro premasirana.













Saj res. Testirala sem tudi novo tekaško krilo.



Bili so čudoviti zadnji trenutki letošnjega koledarskega poletja.

Ko sem prišla domov, je bila že jesen in z Rajetom sva bila v pričakovanju prijateljev ...


6 komentarjev:

VANJA pravi ...

Želim ti, da te nova obutev ponese do cilja čim hitreje in varneje!

...pa lep dan!

M pravi ...

Aaaaaaah, super razgledi in super dan ☺ upam, da se Brazilija odloči, da te bo polnila z enako pozitivnimi občutki. Mnogi, ki ostanemo doma, bomo pa tko al tko dihali s tabo ☺ pazi nase!!!!

Anonimni pravi ...

o kakšno simpatično krilo ali se dobi v slo...

mojchka pravi ...

Ruth, srečno v Braziliji, mislili bomo nate in ti pošiljalo energijo in pozitivne misli...

Krilce pa si mi zadnjič v zadnji sekundi speljala v ŠČ Maratonc ;-)
ampak nič bat, sem dobila pa eno drugo prav tako luštno...

Nataša pravi ...

Tudi jaz želim veliko energije v Braziliji, pozitivnih stikov in nabojev, da bi srečno prišla nazaj, zadovoljna s svojim bojem v džungli. Seveda držim šesti, navijam zate in komaj čakam, da bom lahko kaj brala o tvojih občutjih in vtisih v daljnih krajih. SREČNO!

Renata pravi ...

tudi moje misli bodo z vami v Braziliji in upam, da bo misija uspešna! se že vnaprej veselim poročila.
zanima pa me kje naročate obutev Icebug? pri nas se verjetno ne dobi?
hvala in lep pozdrav!