nedelja, 9. september 2012

Tri tedne pred odhodom v Brazilijo

Včeraj sem si privoščila 17-urno testiranje opreme, hrane in moči. Niti slučajno nisem vedela, kakšne posledice so telesu pustile izčrpavajoče črevesne težave in vročina.
Od dveh ponoči do sedmih zvečer sem se počutila dobro, veliko bolje kot na podobnem treningu pred dvema tednoma.
Nov nahrbtnik se prilega hrbtu, na izotonični napitek sem se čez dan privadila. Čokoladni mus, ki je nastal iz prahu in dodatka hladne vode, je bil njami odličen, enako lešnikov in kokosov energijski gel. Poglavje zase pa je bilo kosilo - kuskus iz vrečke, prelit z vrelo vodo, je bil, milo rečeno, obupen. Slan, pikanten ... No, vsaj vem, kaj me čaka v džungli.
Poigravala sem se tudi z novo naglavno kamero GoPro, na kateri piše: Be a Hero.
Naredila sem nekaj filmčkov in fotk.
Še smer: Krma - Kredarica - Triglav - Dolič - Kanjavec - Sedmera jezera - Kopica - Zelnarica - Hribarice - Dolič - Planika - Krma





























1 komentar:

Tashky pravi ...

Spremljam vas redno in vam privoščim hribe, ta zrak in to svetlobo! Še posebej pa veliko moči za Brazilijo! Držimo pesti!