torek, 2. december 2008

Črno-belo-sivo vzdušje

V dolini sneg pobira kot za stavo, pa me je zanimalo kako je v hribih.

Odpravila sem se na najbližjo goro. In na moje veselje pot od Planince spet pregazila prva :)
V težkem, mokrem snegu, ki mi je na Robleku segal do riti. Iz Drage sem porabila dve uri in 15 minut. Tek v dolino je bil užitek, pri avtu sem bila tiktak - v slabi uri.
Aja, zadnjič sem načela temo o porabi energije - tokrat sem pokurila 1004 kcal.

Zdelo se mi je, da je narava preklopila na črno-beli film ...

S kakšnim namenom je bilo na snegu polno "poletnih" živali - poleg teh še množica rjavih gosenic.

Oooo, kakšna idilična zima!


Pod kočo na Robleku pa ...

Povem vam - kot v pravljici!

Igra oblakov, svetlobe - iz trenutka v trenutek drugačna podoba ...

Ni komentarjev: