sobota, 18. april 2009

Ne rdeče, prosim!

Danes sem bila v vaši družbi, med rožcami in vrtovi, ki so nastajali na papirju, od pol sedmih zjutraj pa vse do osmih zvečer.
Koliko cvetočih zgodb in želja v enem dnevu :)
Bilo so tudi take - samo ne na rdeče, prosim!
Ob pol devetih zvečer, ko sem ravno delala pomarančni sok - že popoldne sem se zalotila, da mi je slabo od žeje - me kliče gospa in pravi, da ji ne da miru in mora nujno govorit z mano.
No ja, "z veseljem, seveda :)"
Popoldne me je gledala po TV in želi letos podobno zasaditveno kombinacijo, kot sem jo naredila pred kamero. In me sprašuje - kako to, da skupaj sadim bršljanke in surfinije?
Nato ji razložim ... in sklenem, da je to zadnja stvar, ki sem jo danes naredila za vas, ljubitelje rožic.
A ne, moram vas razveselit še z "nerdečimi" rožcami.
Anita, Stanka, Boža, Maja, hvala za slikce, ki ste mi jih poslale pred kratkim!





Ni komentarjev: