nedelja, 26. april 2009

Zadnja aprilska delovna nedelja

Spet sem ves dan preživela med papirji - bolje rečeno - med vašimi zasaditvami.
Koliko različnih kreacij sem že naredila to sezono. Pa me še čakate - na primer jutri, na praznični dan, bom svetovala od jutra do poznega večera.

Malce sem si med delom le pretegnila noge ...

Spominčice, kamor koli pogledaš :)

Tulipani so žal redki, saj so se s čebulicami posladkali voluharji :(

Narcis in cesarskih tulipanov k sreči ne marajo!

Grmički se prebujajo ...

Iglavci brstijo.

Izbira v trgovini je iz dneva v dan bogatejša!

Spet sem na terasi uživala ob drobnih cvetkah ...

Potem sem se odpravila čez dvorišče ...

... do plastenjakov, v katerih se razraščajo rožice v vaših koritih.

Oba objekta sta nabito polna!

Korita smo začeli razmeščati tudi v steklenjake. Izkoristimo vsak meter prostora.

Letos so naše vzorčne zasaditve umirjene ...

Enkrat se bom lotila fotografiranja visečih košar. Tokrat le dva motiva.

V objektiv sem zvečer ujela tudi našo najmlajšo ...

razigrano Rožico!

Ni komentarjev: