torek, 5. maj 2009

Učna ura

Medtem, ko nismo na blogarski zvezi, dokumentiram dogodke, lovim trenutke. Nastaja ogromno fotk. Na zalogo - za že ne vem kdaj. Nimam jih časa objavljat.
Nastajajo tudi novi vrtovi, ob katerih mi igra srce. Res se bom potrudila in enkrat naložila serijo slik.
Pred dvema tednoma sem bila na Bledu, na vrtu, kjer so lastniki po mojem nasvetu že pred leti posadili nekaj rastlin. Menila sem, da so me takrat dobro razumeli, kako jih morajo oskrbovati, a ...
Pa poglejmo. Žal so slike slabe, saj je deževalo.

Pri povešavi murvi so se zbudili speči brsti, začela je gnati poganjke iz podlage.
K sreči sem prišla in opozorila, da je te močne veje, ki rastejo navzgor, potrebno nemudoma izrezati.

Sivka v naših razmerah zahteva redno obrezovanje, sicer izgleda takole.

Ostanke trajnic, katerih nadzemni deli čez zimo odmrejo, je potrebno odstraniti v celoti. Tule iz zemlje štrlijo suhi deli kitajske plavice in kazijo izgled.

Joj, kaj so storili z belo medvejko Spiraea vanhouttei!
Spomladi cvetoče grme obrezujemo tako, da ostarele veje izrezujemo do tal. Po končanem cvetenju, seveda :) Nikoli pa poganjkov ne prikrajšujemo!

Tale medvejka Spiraea japonica Golden Princess pa je najlepša, če jo vsako pomlad obrežemo "do tal". Potem ne bo dileme, kaj storiti z ostanki socvetij, kajne.

Sprva po močni rezi izgleda čudno, a kmalu zablesti v svežini!

Od Maje sem dobila sliko vzorno obrezanih rastlin.

Poglejte sivko! Takole jo sfrizirajo. Že deseto pomlad zapored!

Ni komentarjev: