petek, 2. oktober 2009

Delo, ki me veseli!

Spet sem z enodnevno zamudo oddala članek za Deloindom. Ta teden je takoo naporen, da mi zvečer, ko imam čas, možgani sploh ne delujejo.
Sedaj bi morala biti na terapiji na Golniku, pa sedim pred računalnikom. Le kam bom prihodnji teden stlačila obisk bolnice?
Naložila bom nekaj včerajšnjih slik. Dan je bil pester, imam pa res srečo, da obiskujem same prijazne, srčne ljudi!

Navsezgodaj sem bila v Zabreznici.

Tam sta me pričakala Irena in njen mož, ki se je pohvalil, da se je zaradi mene podvizal z zajtrkom.
Uredili smo sončno gredico v brežini, ki jo je težko kositi.

Med poslavljanjem so na njunem čudovitem vrtu nastale številne fotke.

Moja naslednja postaja je bila v Škofji Loki, kjer me je čakala nasmejana Maruša. Najprej mi je postregla - pomislite - z domačimi, gorenjskimi figami! Rastlina (glej na sliki levo zgoraj) se na zavetni legi dobro počuti že slabih 15 let. V tem času je le enkrat v celoti pomrznila, a je spomladi odgnala iz tal.

Ko sem po gredicah razporedila grmovnice, trajnice, čebulnice in skale, sem pogledala še rastlinski podmladekter cvetoče rožice.

Na hitro sem se ustavila pri Miranu in Barbari, ki daleč naokrog slovita po košatih zasaditvah.

Bila sta v službi, a sem se vseeno po stopnicah povzpela na teraso, ki smo jo uredili pred leti.

V zimskem vrtu se dobro počutijo, saj jih obdaja zelena zavesa.

Nato sem šla v drug konec Škofje Loke, kjer sem pri Karli razporedila sadno drevje. To sem pozabila slikat, zato pa je tu fotka sosedinih, prevrnjenih rož ...

Opoldne sem bila dogovorjena z Jano v Strahinju.
Po gredicah sem ji razporedila čebulnice - ki jih je bilo seveda spet premalo. Čeprav je sama mislila obratno.

Pokazala mi je, kako boža ribice.

Ima res "malo morje" podmladka!

V Kranj sem k Bavdkovim peljala ameriške borovnice, brusnice, maline, sibirsko borovnico in ribez ter nekaj okrasnih rastlin.
Morali smo nadomestiti pahljačasti javor, ki je propadel zaradi napada glivice.

Prisrčni motiv, ki ga je ustvarila Ružica, bo zagotovo pristal v moji novi knjigi.

V sredo sta Raje in Andrej na grob v Strahinju nasula 15 vreč substrata, jaz sem včeraj popoldne pripeljala še rastline.

Na dvojni družinski grob sem posadila dve perjanki, deset sadik navadnega brina sorte Green Carpet, dvanajst sadik sagine in tri pomladanske rese.
Ob skali sem posadila še čebulnice - bele visoke okrasne luke sorte in botanične žafrane ter nizke belo-rumene botanične narcise in tulpe.

Grobne površine nisem prekrila z mletim lubjem, saj na pokopališču pogosto piha veter.

Obljubila sem Petri, da se oglasim na njihovem vrtu v Škofji Loki. V soboto sem jim po gredicah razporedila rastline, nisem pa utegnila dati navodil za oskrbo.
V prihodnjih dneh bodo nadaljevali z nabiranjem prodnikov za mali predvrt. Na ostalih gredicah bodo nasuli mleto lubje. Ob ugodnem vremenu sledi še polaganje travne ruše.

Domov sem prišla v mraku.
Za konec naj se zahvalim dragima Ružici in Dragici, ki sta poskrbeli za mojo in Mihovo večerjo ...

Ni komentarjev: